Monday, November 13, 2006

NOX vids

And just coz they're great here's a couple of NOX vids!!!

Csak Játssz (Just Play)




Láthatsz egy rút nap ősz fényű alkonyán
Csodát, nézz, láss!
Járhatsz a mélyben, csúf, rossz erők nyomán
Még élsz, még jársz!

Van vissaút, csak légy erős!
Már készül ellened mindenféle "hős"

Holnapokba vágysz
Tegnapokba szállsz
Színeket a mában nem találsz

Jobb napokra vársz
Rossz sarokban állsz
De nyeherted a játékot: csak játssz!

Csak játssz!

Állhatsz a ködben, vívhatsz ezer csatát
Bár félsz, még állsz
Várhatsz a csöndben, eltűrve más dalát
Még élsz, még vársz!

Van még remény, ha lángod ég
Mert túl kell élned mindent, az álmodért

Holnapokba vágysz
Tegnapokba szállsz
Színeket a mában nem találsz

Jobb napokra vársz
Rossz sarokban állsz
De nyeherted a játékot: csak játssz!

Holnapokba vágysz
Tegnapokba szállsz
Színeket a mában nem találsz

Jobb napokra vársz
Rossz sarokban állsz
De nyeherted a játékot: csak játssz!

Csak játssz!


Szeretem... (I Like...)




Csoda napok járnak, változik a szél
Öröm dala árad, költözik a tél
Szabadul a folyó, megölel a fény
Olvad a gond a szívemről, minden az enyém
Velünk jön a szerelem, túl az utakon
Ha lemarad az idő, fel nem kutatom
Mosolyog a világ, mért' ne tegyem én?
Olvad a gond a szívemről, minden az enyém
Szeretem az élet hajnali dalát
Szeretem a fények nappali szavát
Szeretem az est otthon-melegét
Szeretem a csókod éjjeli tüzét
Szeretem az álmok rejtett aranyát
Szeretem a táncok tiszta tavaszát
Szeretem a csönd égi örömét
Szeretem a csókod éjjeli tüzét
Csoda napok járnak, változik a tér
Mutatja magát a csillagszemű éj
Napot kap a virág, hitet a remény
Olvad a gond a szívemről, minden az enyém
Velünk jön a szerelem, boldog-szabadon
Vége sose legyen, kérem, akarom!
Szorítom a kezed, élem a mesém
Olvad a gond a szívemről, minden az enyém
Szeretem az élet hajnali dalát
Szeretem a fények nappali szavát
Szeretem az est otthon-melegét
Szeretem a csókod éjjeli tüzét

Szeretem az álmok rejtett aranyát
Szeretem a táncok tiszta tavaszát
Szeretem a csönd égi örömét
Szeretem a csókod éjjeli tüzét
Nézz rám, érints meg szóval!
Nézz rám, számíthatsz rám
Némán szólj hozzám, csókkal
Nézz rám, számíthatsz rám!
Szeretem az élet hajnali dalát
Szeretem a fények nappali szavát
Szeretem az est otthon-melegét
Szeretem a csókod éjjeli tüzét

Szeretem az álmok rejtett aranyát
Szeretem a táncok tiszta tavaszát
Szeretem a csönd égi örömét
Szeretem a csókod éjjeli tüzét

No comments: