Monday, November 13, 2006

Ow-row-vee-zee-own 2007!!!

The guy who MIGHT be representing Turkey at Eurovision 2007... although it wouldn't be with this song... wonder if there'd be room for a strip!!!



Kimini dudağından
Kimini gözünden
Kimini düşündüren zeki sözünden
Kimini uzun bacak bacaklarından

Kimini profilden
Kimini belinden
Kenarından yada köşesinden
Kimini kıvır kıvır saçlarından

Kimini dudağından
Kimini gözünden
Kimini düşündüren zeki sözünden
Kimini uzun bacak bacaklarından

Kimini göbeğindan
Kimini sesinden
Kimini nefesinden
Kimini serin bakış bakışlarından

Beğenirim hepsini severim ayıramam
Seçemedim hiçbirinden vazgeçmedim
Of aman!
Oh

Na nanı nana na
Mecnun olamam ben
Na nanı nana na
Böyle aşkı bulamam ben
Na nanı nana na
Leylaya varamam ben
Na nanı nana na
Hiçbirinden cayamam ben

Kimini dudağından
Kimini gözünden
Kimini düşündüren zeki sözünden
Kimini uzun bacak bacaklarından

Kimini göbeğindan
Kimini sesinden
Kimini nefesinden
Kimini serin bakış bakışlarından

Beğenirim hepsini severim ayıramam
Seçemedim hiçbirinden vazgeçmedim
Of aman!
Oh

Na nanı nana na
Mecnun olamam ben
Na nanı nana na
Böyle aşkı bulamam ben
Na nanı nana na
Leylaya varamam ben
Na nanı nana na
Hiçbirinden cayamam ben

Uğrarım hepsine fazla kalamam
Soramam telefon karıştırmam
Bir anda müptela olurum hemde
Üzmem çünkü ben yarıştırmam

Na nanı nana na
Mecnun olamam ben
Na nanı nana na
Böyle aşkı bulamam ben
Na nanı nana na
Leylaya varamam ben
Na nanı nana na
Hiçbirinden cayamam ben

No comments: